Ortocanis - Orteza na łokieć dla psa

2-3 dni robocze czas dostawy

Brutto

Produkt ten chroni przednie łokcie psa przed ewentualnymi urazami i dalszym zużyciem, na które cierpi obecnie coraz więcej psów, czyli dysplazją łokci. Objawy obejmują kulawiznę i obrzęk nóg. Orteza na łokieć poprawia sprawność łokcia, łagodząc ból i stan zapalny.

Orteza łokcia dla psa może być stosowana przed i po operacji, jak również w przypadku reumatoidalnego zapalenia stawów; takich jak choroba zwyrodnieniowa stawów, OCD (choroba chrząstki) ED (dysplazja stawu łokciowego).

Rozmiar
Strona
Ilość
Do dyspozycji

100% bezpieczne płatności

Miejsce produkcji
Hiszpania

Specyficzne kody

MPN
ORT004

Orteza stawu łokciowego dla psów

Chroni przed urazami chrząstki stawu łokciowego i pomaga przy dalszym jej zużyciu.

Gdy pies ma problemy z łokciem, widocznymi objawami są kulawizna lub sztywność stawu. Gdy objawy te są widoczne na łapach psa, idealną pomocą jest zastosowanie ortezy łokciowej. Można go połączyć z niezbyt mocnym ruchem i masażem, aby wyrównać nacisk spowodowany zapaleniem stawów. Opaska na łokieć pomaga podnieść temperaturę poprzez dostarczenie mięśniom większej ilości tlenu i poprawę krążenia. Dla wielu psów orteza stawu łokciowego może okazać się kluczowa, pomagając im w dostosowaniu się do problemów ze stawami. Produkt ten łagodzi ból, stany zapalne i pozwala mięśniom prawidłowo odpocząć.

Könyöktartó a kutyák számára

Instrukcja użytkowania

Ta orteza łokcia dla psa powinna być regulowana poniżej i powyżej stawu za pomocą dwóch pasków z rzepami, a następnie zapięta.

Rozmiary:

Rozmiar  Obwód łokcia Rasy psów
XS

7,5 - 11,5 cm

2.9 - 4.3 inches

Cocker Spaniel, Whippet

11,6- 16 cm

4.3 - 6.3 inches

Collie, Springer Spaniel

16,1 - 20,5 cm

6.3 - 8 inches

Labrador, Dalmatian

20,6 - 25 cm

8 - 9.8 inches

German Shepherd, Golden Retriever
XL

25,1 - 32 cm

9.8 - 12.6 inches

Rottweiler

Ważne jest, aby rozmiar był odpowiedni dla naszego psa, ponieważ orteza łokcia ma za zadanie chronić staw, a nie ograniczać ruch.

Könyökvédő

chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.